Gada nogalē būtiski pieaudzis aptiekās iegādāto kosmētikas līdzekļu apjoms

2010. gada decembrī kosmētikas līdzekļu pārdošanas apjoms aptiekās pieaudzis par 41%, salīdzinot ar šo pašu periodu gadu iepriekš. Turklāt pieprasījums pēc kosmētikas produktiem 2010. gada decembrī bijis arī 2,5 reizes lielāks nekā novembrī. Šādu informāciju apkopojis uzņēmums „Ģimenes aptiekas”, izvērtējot pagājušā gada nogales pārdošanas rādītājus.

Svētku laikā vispieprasītākie kosmētikas līdzekļi ir bijuši produkti no franču kosmētikas līnijas „BioDerma”. Pēc apgrozījuma otrā visvairāk iegādātā kosmētikas produktu grupa bijusi „Vichy”, bet trešā pirktākā – „Lierac”.
Vairāk nekā iepriekš gada nogalē iegādāti arī vitamīni un uztura bagātinātāji. Piemēram, decembrī, salīdzinot ar novembri, pieprasījums pēc „Vitiron” vitamīniem ir divkāršojies, bet pieprasījums pēc „Mollers” zivju eļļas sasniedzis pat piecas līdz sešas reizes lielu pieaugumu.

Kā jau ierasts, arī gada pēdējā mēnesī iedzīvotāju visvairāk pirktie medikamenti ir bijuši pretsāpju un kakla dobuma ārstēšanas līdzekļi. Decembrī populārākais pretsāpju medikaments bijis „Ibumetin”, bet no kakla pretsāpju līdzekļiem – tabletes „Decatylen”.

„Pēc apgrozījuma gada nogale jau tradicionāli ir viens no ienesīgākajiem tirdzniecības periodiem. Piemēram, 2010. gada decembra apgrozījums salīdzinājumā ar septembri, oktobri un novembri ir pieaudzis par 10-14%, kas skaidrojams ar cilvēku vēlmi svētkos vienam otru apdāvināt un gada nogalē aptieku sarūpētām cenu akcijām,” stāsta Egils Tēbelis, „Ģimenes aptieku” tirdzniecības attīstības vadītājs.

Atšķirībā no pārējiem 2010. gada mēnešiem decembrī dubultojies arī iegādāto „Ģimenes aptieku” dāvanu karšu skaits. Kā liecina statistika, kopumā visbiežāk par „Ģimenes aptieku” dāvanu kartēm tiek pirkti medikamenti (70%), uztura bagātinātāji un kosmētika (25%). Savukārt decembrī pirkumu paradumi ir bijuši atšķirīgi, jo dāvanu kartes visvairāk izmantojuši kosmētikas iegādei (65%).

TAGS: , , , , , , , , ,

0 Komentāri



You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment