66% čipsu pirkumu veic vīrieši

Pašmāju zīmola „Ādažu čipsi” apkopotā informācija par pircēju paradumiem liecina, ka Latvijā čipsus biežāk iegādājas vīrieši nekā sievietes. 66% no čipsu pirkumiem iegādājušies tieši stiprā dzimuma pārstāvji, kamēr sievietes čipsus iegādājušās turpat divas reizes retāk 34%.

Uzņēmuma apkopotā informācija liecina, ka 48% vīriešu čipsus iegādājas kā uzkodu, skatoties dažādas TV pārraides, bet 69% čipsus izvēlas kā uzkodu pie alus. Savukārt sievietes galvenokārt čipsus iegādājas kā uzkodas mājas viesībām, to apliecina 59% aptaujāto sieviešu, bet kā uzkodu draugu lokā čipsus iegādājas 70% sieviešu.

„Fakts, ka Latvijā tieši vīrieši salīdzinoši biežāk pērk čipsus, spilgti izpaužas dažādu sporta notikumu laikā, kad čipsu patēriņš likumsakarīgi pieaug un tos iegādājas arī vīrieši, kuri citkārt ikdienā to tik bieži nedara. Tikmēr sievietes čipsus sev neatsaka mājas viesību laikā. Jebkurā gadījumā būtiski, ka gan vīrieši, gan sievietes čipsus uzturā lieto kā garšīgu uzkodu, nevis aizstāj ar tiem pusdienas,” norāda Kristīne Mālniece, AS Latfood mārketinga direktore.

TAGS: , , , , , , , , ,

0 Komentāri



You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment