Jysk investē 300 tūkstošus latu jaunu veikalu atklāšanā t/c Mols

Mājas un interjera preču tirgotājs Jysk, investējot tirdzniecības tīkla paplašināšanā 300 000 latus, 7. aprīlī t/c Mols vienlaikus atklāja divus jaunus veikalus – desmito Jysk veikalu un otro The Pier zīmola veikalu. Abos veikalos tiek piedāvāts jauns preču izkārtojuma un interjera dizaina koncepts.

Jysk valdes priekšsēdētāja Kristīne Vilemsone: „Jysk šogad atzīmē 10. gadu jubileju kopš darbības uzsākšanas Latvijā. Šo desmit gadu laikā esam izauguši no dažiem cilvēkiem līdz gandrīz 320 darbinieku lielam kolektīvam. Un tāpēc desmitā Jysk veikala atklāšana tieši šogad ir ļoti simbolisks notikums uzņēmumam. Esam ļoti iepriecināti par iedzīvotāju lielo uzticēšanos Jysk zīmolam visu šo gadu garumā, kas mums ir ļāvusi nemitīgi attīstīties un augt. Arī ierosmi atklāt jauno veikalu tieši t/c Mols mums deva paši klienti. Iepriekš veicot pircēju aptaujas veikalos, noskaidrojām, ka arī Maskavas forštates un Ķengaraga iedzīvotāji vēlās redzēt tuvāk savai dzīvesvietai kādu no Jysk veikaliem. Šobrīd šo viņu vēlmi esam īstenojuši un esam sarūpējuši arī dāvanas pirmajiem 200 jaunā veikala klientiem, kuru pirkumi pārsniegs 10 latus, – viņi saņems 10 latu dāvanu kartes.”

T/c Mols jaunatklātais veikals ir tikai otrais Jysk veikals Latvijā, kurš veidots atbilstoši jaunajai veikala iekārtojuma koncepcijai un virzīts uz to, lai cilvēkam būtu vieglāk orientēties preču klāstā, lai savstarpēji saistītās preces atrastos blakus un pircējam būtu vieglāk izdarīt izvēli.

SIA The Pier tīkla vadītāja Agnese Upīte: „Arī The Pier tirdzniecības centrā Mols ienāk ar jaunu veikala iekārtojuma konceptu. Tas ir pietuvināts ASV Pier One veikaliem un ļauj uzsvērt pašas preces un to daudzveidību, palīdzot raisīties cilvēku iztēlei par to, kā šī lieta varētu izskatīties viņu mājoklī. Vēlamies, lai iepirkšanās radītu iedvesmu un jaunas idejas savas dzīves vides uzlabošanai un labiekārtošanai. Šobrīd cilvēki vairāk savu brīvo laiku pavada mājās un ģimenes lokā. Tāpēc tikai loģiska ir pieaugusī nepieciešamība šo vidi padarīt mājīgāku un sirsnīgāku. Lai vēl vairāk iepriecinātu mūsu klientus, atklājot jauno The Pier veikalu 7. aprīlī, visām precēm piedāvāsim papildus 15% atlaidi.”

Jysk vairāk piedāvā plašāka patēriņa mājokļa un interjera preces, savukārt The Pier savā sortimentā akcentē individuālāku stilu. Abiem zīmoliem kopīga iezīme ir piedāvāt savā segmentā pircējiem visdraudzīgāko cenu.

TAGS: , , ,

0 Komentāri



You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment