Domājot par cilvēku veselību, Latvijā ražo alternatīvu musli

No idejas līdz rezultātam Latvijā radīts jauns produkts “Graci” kā alternatīva tradicionālajam riekstu un pārslu muslim. Šis musli radīts no citādiem graudiem un augļiem ar īpašu pārstrādi, lai produktu saglabātu šķiedrvielām, vitamīniem un mikroelementiem bagātu.

Cilvēki, kas domā par savu veselību, vēlas būt enerģijas pilni un skaisti, arvien vairāk pievērš uzmanību tam, ko viņi ēd. Lai uzņemtā pārtikta sniegtu visas nepieciešamās minerālvielas, vitamīnus un nodrošinātu sāta sajūtu, nereti nepieciešams veltīt daudz laika ēdiena izvēlei.

Atbildot uz mūsdienu aktīvā cilvēka vajadzībām un iespējām “Graci” radījuši produktu, kas nodrošina daudz no tām uzturvielām, kas cilvēkam dienas laikā jāuzņem. “Graci” izveidojuši četrus dažādus mušļus, kas atšķirīgi pēc to aktīvajām vielām un vairāk piemēroti dažādu dzīvesveidu cilvēkiem – Graci Skaistais, Graci Tievais, Graci Enerģiskais un Graci Vieglais. Produktu sastāvā ir pilni augļi, pilni graudi, diedzēti graudi, jaunās paaudzes graudaugi (tritikāle, kailgraudu mieži u.c.) un dzīvas sēklas, kas, to lietojot kopā ar neitrālu jogurtu, nodrošina ilgstošu enerģiju.

Saprotama, veselīga, tīra pārtika kas dod lietderīgu enerģiju

“Kopā ar nozares ekspertiem veidojot šos musli produktus, domājam par to, kā produktā saglabāt pēc iespējas vairāk vērtīgo uzturvielu, kas tiešām funkcionē un sniedz lietderīgu enerģiju, kā arī palīdz attīrīt organismu. Būtiski ir radīt veselīgu uzturu, ko vienkārši lietot, kas ir saprotams un uzticams. Produktu sastāvā ir tritikāle, kailgraudu mieži, rudzi, auzas, spelta, linsēklas, topinambūrs, ķirbis, upene, ābols uc.” atzīmē „Graci” idejas autore Alise Balgalve.

“Graci” ir Latvijas vietējais uzņēmums, kas aktīvi iesaistījies biroja “Latvijas Produkts” organizētajā vietējo ražotāju atbalsta kampaņā. Kampaņas mērķis ir veicināt Latvijas vietējo produktu iepazīšanu, popularizēšanu un izcelšanu, tādējādi atbalstot vietējos ražotājus un pakalpojumu sniedzējus, kā arī Latvijas ekonomiku kopumā. Kampaņas laikā Latvijas iedzīvotāji tiek pastiprināti informēti par precēm un pakalpojumiem, kas ir ražoti Latvijā. Uzņēmumi, kas pieteikušies dalībai informatīvajā kampaņā, iepazīstina patērētājus ar savu produkciju, apstiprinot tās kvalitāti un izcelsmi. Galvenās aktivitātes tiek veidotas ar mērķi veicināt vietējo uzņēmumu produkcijas atpazīstamību, kā arī informēt iedzīvotājus, ka, izvēloties Latvijas preci, ieguvējs ir ražotājs, patērētājs un Latvijas valsts kopumā.

 

TAGS: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

0 Komentāri



You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment