Vairāk kā 26 000 cilvēku sniedz atbalstu krūts vēža pacientēm Latvijā

Krūts veselības mēnesī oktobrī onkoloģisko pacientu atbalsta biedrība „Dzīvības koks” sadarbībā ar „Fazer Geisha” rīkoja Rozā lentītes akciju. Šajā laikā vairāk kā 26 000 cilvēku ir iegādājušies „Fazer Geisha” un „Fazer Geisha Dreamy Caramel” 37 g šokolādes tāfelītes, tādējādi sniedzot savu atbalstu krūts vēža slimniecēm Latvijā.
„Fazer Geisha” Rozā lentītes akcijas rezultātā biedrības „Dzīvības koks” rīcībā nonāk 1000 latu, kas paredzēti psihosociālās rehabilitācijas nometnes finansēšanai.

Psihosociālās rehabilitācijas galvenais mērķis ir palīdzēt sievietēm, sākot no brīža, kad krūts vēzis tiek diagnosticēts, līdz pat laikam, kad audzējs jau ir uzveikts, bet sievietei jāatgriežas sociālajā dzīvē. Psihosociālās rehabilitācijas nometnēs ar sievietēm strādā speciālisti, kas palīdz atgūt pilnvērtīgu dzīves kvalitāti.

Par savu pieredzi stāsta psihosociālās rehabilitācijas nometnes dalībniece Zanda Vanaga: „Piedalījos pirmajā „Dzīvības koks” organizētajā nometnē 2009.gadā, kurai pieteicos, jo manā dzīvē bija beidzies viens posms – ārstēšana – un nezināju, ko darīt tālāk, kā sadzīvot ar diagnozi „krūts vēzis”. Dalība nometnē man ļoti palīdzēja – ieguvu daudz jaunas informācijas, iepazinos ar sievietēm, kas mani lieliski saprot. Īpaši noderīga bija dažāda veida terapija, kas man ļāva turpināt pilnvērtīgi dzīvot.”. 2010. gada nometnēs Zanda jau pati kļuva par nometnes vadītāju un palīdzēja citām sievietēm.

„Latvijā ar krūts vēzi katru gadu saslimst apmēram 1000 sieviešu. Prognozes liecina, ka saslimstības un mirstības daudzums, sabiedrībai paliekot vecākai, vēl pieaugs. Tā nav tikai bēdīga statistika, bet daudzu sieviešu un viņu ģimeņu likteņi. Mūsu biedrība ir pateicīga Fazer un citu uzņēmumu atsaucībai, jo šādās akcijās iegūtie līdzekļi ļauj sievietēm gan psiholoģiski, gan fiziski atgūties pēc krūts vēža un atkal iekļauties sabiedrībā,” stāsta „Dzīvības koks” valdes priekšsēdētāja Daina Mezīte.

„Šogad „Fazer maiznīcas” pievienojās pārējām Baltijas valstīm, Somijai un Zviedrijai, pirmo reizi rīkojot „Fazer Geisha” Rozā lentītes sociālo kampaņu Latvijā. Gribu pateikt lielu paldies par atsaucību visiem mūsu partneriem – tirdzniecības ķēdēm un veikalu tīkliem. Nākamgad noteikti šo akciju turpināsim. Somijā cilvēku atsaucība šogad bija gandrīz par trešdaļu lielāka nekā iepriekšējā gadā. Arī mēs ceram uz vēl lielāku atbalstu, jo cilvēka veselība ir pats galvenais,” SIA „Fazer maiznīcas” rīkotājdirektors Ivars Skrebelis.

Par īpašu labvēlību Fazer pateicas saviem sadarbības partneriem: Aibe, Cenu Klubs, Dinaz, ELVI, Fazer Amica Latvija, IG, IKI, Lats, Lukoil, Maxima, MEGO, Narvesen, Ogres Jumis, Plus Punkts, Prisma, RIMI, Sky, Virši A.

TAGS: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

0 Komentāri



You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment